2018. november 21. Szerda, Olivér

[FAQ] [Vélemények] [Vendégkönyv] [Hírlevél] [Sitemap]

[Magyar][English]

Vezetés Mini MBA®
Mini MBA® (Menedzsment)
Vezetés (leadership) tréning
Beszerzési tréning
Coaching-tréning
Döntéshozatali tréning
Értékesítési-tréning
Érzelmi Intelligencia tréning
Gyakorlati vezetés-tréning
HR-teljesítményértékelés tréning
HR-toborzás
Időgazdálkodás-tréning
Kommunikációs-tréning
Konfliktuskezelési-tréning
Motiváció tréning
Önismereti tréning
Prezentációs technika tréning
Projektmenedzsment-tréning
Stratégia-tervezési tréning
Stresszmenedzsment tréning
Tárgyalástechnika-tréning
Trénerképző tréning (OTJ, Train-the-trainer)
Változásmenedzsment-tréning
Céges tréningek, képzések
Jelentkezés
Általános szerződési feltételek
Ügyfélszolgálat, panasztétel
Kapcsolat




 


Összesen
1353635
találatot kaptunk az
oldal indítása óta.

  • Tudta-e, hogy a Diploma in Financial Management programhoz tutori támogatás már Budapesten is elérhető?


  • [ »» ]


    - ACCA

     
    :: Trénerképző tréning (OTJ, Train-the-trainer)

     Trénerképző tréning
    (OJT, On-the-Job Tréning)
    (Train the trainer, belső tréner tréning)

    Train the trainer On the job training on the job tréningTermelővállalatoknál gyakori, hogy a legjobb munkásokból - különösen ha a kommunikációs készségük jó - lesznek az on-the-job trénerek. A munkát végző kollégából belső trénerré kiképző tréningünk végeredménye, hogy az új munkavállalók profi betanításhoz jutnak, ami javítja a minőséget, csökkenti a selejtet, a kivitelezési időt, csökkenti a stresszt, a fluktuációt, rework igényt. Javulnak az eredményességi és hatékonysági mutatók.

     

     


    A képzés időtartama megállapodásunktól függ, itt, egy előkészítő napot követő 20 órás   képzésünket ismerheti meg, amelyet ideálisan egynapos (10 tanórás) szupervízió követ.

    Célszerű, ha egy tréning létszáma nem haladja meg a 9 főt, amennyiben ezzel kapcsolatban (pl. a pályázati finanszírozás fajlagos mutatóinak kényszere miatt) kompromisszumot kell kötni, javasoljuk, hogy a tréningezettek száma ne lépje át a 10-12, maximálisan a 15 résztvevőt.

     

     

    "Nulladik nap" Opcionális, általunk erősen javasolt, de nem kötelező előkészítő nap a tréning előtt 

    • A tréner találkozik partnerünk (a megbízó) képviselőivel, bemutatkozunk, prezentációt tartunk, majd a megrendelő képviselői (pl. a HR-vezető) megfogalmazzák a fejlesztési igényeket, a tréner megismeri a betanítás Önöknél követett folyamatát
    • Ha a fenti megbeszélés(ek)re pl. egy délelőtt került sor, délután a tréner leveszi a nyakkendőt, és beül egy betanításra vagy a gép mellé áll, mintha új munkatárs lenne. A próbavásárlások analógiájával próbatanulást végez. A cél, hogy olyan körülmények között éljük át az oktatást, ahogy ez a valóságban is történik. Népmesei, álruhás Mátyás királyként saját tapasztalattal is felmérjük, hogy az OTJ tréner kollégáknak mely területeken érdemes még tovább fejlődniük. Ha erre nincs mód, a kollégákkal beszélgetünk. A beszélgetés során kérdezünk, a kötetlen beszélgetés során rákérdezünk a fejlesztési igényekre, másrészt felmérjük az induló tudásszintet. Elmagyaráztatjuk, hogy hogyan lehet eljutni a legközelebbi Aldihoz. Megkérjük, hogy mutasson meg a kolléga egy app-ot. Magyarázza el a repülőjegy vásárlás folyamatát vagy a rántás készítését. Megkérjük, hogy tanítson meg cipőfűzőt kötni. 
    • Tapasztalatainkról beszámolunk és a megrendelővel egyeztetve határozzuk meg a "kvázi végleges" célokat

    Az 1. tréningnap

    08.15-09:45:  Bemutatkozás és bevezetés

    • Milyen lesz a tréning?
    • Tréningcélok
    • Kölcsönös bemutatkozás
    • Mi a tréning
    • Mit csinál egy OTJ-tréner?  

    10.00-11:30:Az induló kompetenciaszint felmérése

    • Szituációs gyakorlat, a kollégák betanítanak egy egyszerű munkát.
    • A gyakorlat megoldását videóra vesszük.

    11:45-13:15

    • A videókat visszanézzük és számos nézeti szempont mentén mindenki pontozza saját magát és a többieket. Az egyéni pontszámok titkosak, azt tudhatja mindenki, hogy a többiektől átlagosan hány pontot kapott.  
    • Ezen gyakorlat során is kiderülhetnek további tréningigények, amelyre a tréning során érdemes reagálni.

    13:15-13:45 Ebédszünet

    13.45-15:15 Az on-the-job tréning alapjai

    • Mi a tréning?
    • Mi az on-the-job tréning?
    • Ki az on-the-job tréner?
    • Mi a tanulás?
    • A tanulás folyamata
    • Milyen a jó on-the-job tréning és tréner? Mit csinál jól?

    15.30-17:00 Add el a mondanivalót, add át, demonstráld, gyakoroltas, adj visszajelzést, kérd számon

    • A figyelemfelkeltés eszközei
    • Az információ átadása
    • A gyakorlás
    • A számonkérés
    • Mindezekhez előadói és prezentációs technika, non-verbális kommunikáció, gesztikuláció, szemkontaktus, visszajelzés, hang, szünet és nehéz kérdések kezelése
    • A házi feladat kiadása és értelmezése
    • Összefoglalás, kérdezz-felelek és a tréningnap értékelése
     
     

     2. Tréning nap 

    08.15-09:45: Gyakorlás a házi feladatok megoldásának bemutatása: a betanítás 16 lépése


    10.00-11:30: Figyelem és kérdezéstechnika

    • Hogyan és mire figyelj?
    • Hogyan kérdezz?
    • Hogyan adjunk visszajelzést?
    • Tudás- és készségszint felmérés

    11:45-13:15 Képzési terv

    • Készíts képzési tematikát
    • Gyakorlat

    13:15-13:45 Ebédszünet

    13:45-15:15 Vizsga

    • Gyakorlati vizsga

    15.30-17:00 Zárás

    • eredményhirdetés
    • összefoglalás
    • akcióterv
    • kérdezz-felelek és a
    • tréningnap értékelése

     

    A 40 órás ajánlat

    • A 40 órás képzés a 30 órás képzésnél annyiban több, hogy a tréner supervisorként támogatja a kollégákat. Átsegíti őket az elakadásokon, ösztönzi őket, ott van mellettük, a trénerek tekintélyét nem csorbító módon biztosítja, hogy mindaz megjelenjen a betanítás folyamatában, amelyet a kollégák már elsajátítottak, de még nem vittek át a napi gyakorlatba.

     

    Elégedettségi garancia

    • A 40 órás tréningeket az olyan partnereknek, akik nem először tiszteltnek meg bizalmukkal, elégedettségi garanciával kínáljuk, mivel ezen esetekben a szupervízió szavatolja, hogy a tréningen tanultak ténylegesen bekerüljenek a napi betanítási rutinba.
    • Az elégedettségi garanciával egyszerűen lehet élni, ha a megrendelő képviselője nem elégedett a tréninggel és a tréningcélként megjelölt kompetenciák nem javulnak átlagosan legalább 7-esra egy 10 részre osztott Gauss-görbén, úgy az előleg visszafizetésre kerül és a tréningdíj második 50%-a nem kerül számlázásra.
    • A mérést Önök végzik.  

    Kérdéseik kapcsán örömmel állunk rendelkezésükre a 06 209 342 760-os számon vagy az info@mediacomm.hu e-mail címen! Kérje testre szabott ajánlatunkat!


     
    [ e-mail: info@mediacomm.hu ] [ Elérhetőség ] [ Adatvédelem ] [ Minden jog fenntartva. MediaComm © 2004 ]