2018. november 21. Szerda, Olivér

[FAQ] [Vélemények] [Vendégkönyv] [Hírlevél] [Sitemap]

[Magyar][English]

Vezetés Mini MBA®
Mini MBA® (Menedzsment)
Vezetés (leadership) tréning
Beszerzési tréning
Coaching-tréning
Döntéshozatali tréning
Értékesítési-tréning
Érzelmi Intelligencia tréning
Gyakorlati vezetés-tréning
HR-teljesítményértékelés tréning
HR-toborzás
Időgazdálkodás-tréning
Kommunikációs-tréning
Konfliktuskezelési-tréning
Motiváció tréning
Önismereti tréning
Prezentációs technika tréning
Projektmenedzsment-tréning
Stratégia-tervezési tréning
Stresszmenedzsment tréning
Tárgyalástechnika-tréning
Trénerképző tréning (OTJ, Train-the-trainer)
Változásmenedzsment-tréning
Céges tréningek, képzések
Jelentkezés
Általános szerződési feltételek
Ügyfélszolgálat, panasztétel
Kapcsolat




 


Összesen
1353636
találatot kaptunk az
oldal indítása óta.

  • Tudta-e, hogy a Diploma in Financial Management programhoz tutori támogatás már Budapesten is elérhető?


  • [ »» ]


    - ACCA

     
    :: Érzelmi Intelligencia tréning

    ÉRZELMI INTELLIGENCIA tréning
    Céges és nyílt tréningek is        


    A L'oreálnál az EQ alapon szelektált értékesítők évi 91.370 dollárral többet adtak el, mint a régi kiválasztási rendszer szerint felvett értékesítők, és a fluktuáció is drámaian kisebb volt közöttük. Miután egy termelővállalatnál az ellenőrök ÉI-tréningen vettek részt, a leállások 50%-kal csökkentek, a panaszok száma az éves 15-ről átlag 3-ra csökkent, a cég túlteljesítette termelékenységi célját. A magas stressznek kitettek közül azok, akik képesek voltak gondolkodásukkal érzelmeiket menedzselni, NEM mutattak nagyobb halálozási adatokat, mint az alacsony stresszel élők. Az érzelmi intelligenciának több modellje közül tréningünk azon,
    Goleman-féle "első" megközelítésre épül, amely szerint az érzelmi intelligenciának 5 területe, 4 alapkompetenciája és 19 alkompetenciája van. Az érzelmi intelligencia 5 területe:

    1. Magunk és saját érzelmeink megértése (én-tudatosság). 
    2. Érzelmeink menedzselése, a lelki állóképesség. 
    Ez a harag, düh menedzselésének készsége. Az a készség, hogy kudarc, kritika, csalódás, az élet egy-egy pofonja után összeszedjük magunkat, felálljunk és menjünk tovább. Hogy túl tudjunk lenni a "rossz dolgokon". 
    3. Az ön-motiváció. A kitartás, az állhatatosság. Az a képesség, hogy célokat tűzzünk ki, tervet készítsünk és nap mint nap, hétről hétre, hónapról hónapra, évről évre haladjunk a terv szerint a célok felé. 
    4. Az érzelmi intelligenciához tartozik a társas tudatosság, mások érzelmeinek felismerése, megértése, az együttérzés (empátia), a beleérzés és segítség.
    5. Végül kapcsolataink építésének a képessége. 

    Mindez együtt, angolul: "being heart smart".
    Az érzelmi intelligencia legújabb megközelítéseiben az érzelmi intelligencia része az egyén közérzete/motiváltsága/energiaszintje, a stresszmenedzsment készsége (voltaképpen az érzelmi önmenedzsment), az alkalmazkodás/adaptáció készsége, az empátia és az intraperszonális ügyesség. Utóbbin belül a magas önbecsülés, önismeret, amely (értelemszerűen) igen komolyan hat az asszertivitásra. 
    Tréningünk arra a meggyőződésre épül, hogy az érzelmi intelligencia részben velünk született és tanult (nature and nurture), ugyanakkor részben tanulható, fejleszthető. 

    MIÉRT JÖJJÖN EL KÉPZÉSÜNKRE?
    Élete egyik legjelentősebb tréningjét ígérjük. Sem a génjeit, sem a teljes szocializációját, ide értve az egész gyerekkort és a több százezer interakciót a szülőkkel, testvérekkel, tanárokkal stb. két nap nem fogja át- és felülírni. De fontos felismerésekhez jut, és konkrét, már a tréningen is gyakorolt, majd a nagybetűs életben tovább gyakorolható lépéssorokat visz haza, hogy folyamatosan gyakorolva építse EQ-ját. Erősíti önbizalmát, hogy egyre kevesebbet kelljen óvatoskodva fogalmaznia, mégsem fogják támadni. Karizmatikusabb lesz, akinek egyre kevésbé vágnak a szavába. Ha megszólal, Önre fognak figyelni. Népszerűbb lesz. Jobban megtalálja a hangot másokkal. Másként fog figyelni. Empatikusabb lesz. Keresik majd a társaságát. Ezért merjük állítani: a gyakorlásra épülő érzelmi intelligencia képzés jelentősége felbecsülhetetlen.

    IQ és EQ
    Életminősége, magánéleti és munkahelyi sikere inkább múlik az EQ-ján, mint az IQ-ján.
    Számos IQ-val kapcsolatos kutatást végeztek, a kutatások szerint a munkateljesítmények szórását az intelligencia 4 és 25% közötti mértékben magyarázza.
    Ha az adott munkakörhöz szükséges kognitív képességekkel bírunk, akkor is 75-96%-os mértékben az érzelmi intelligencia dönti el, hogy mi, vagy a kollégánk kapja az előléptetést, hogy Ön vagy a munkatársa fog sokszorosan többet értékesíteni. Sőt. Sok tényezőn keresztül (stresszmenedzsment, pozitív szemlélet, társas kapcsolatok, képesség hajnalban kelni és menni az uszodába), hogy Ön vagy ő él tovább és jobban. 

    Kiknek ajánljuk?

    Ha vállalkozó, ha ügyfélszolgálaton vagy értékesítési területen dolgozik vagy vezető, egyenesen el "kell" jönnie. Ha projekteken vagy mátrix szervezetben dolgozik pláne. A 2 nap alatt az érzelmi intelligenciát alkotó kompetenciákból többet is fejleszt. Ezek közül néhány a teljesség igénye nélkül: 


    I. Én-tudatosság
    1. Önismeret: személyiségünk, viselkedésünk ismerete, érzelmeink felismerése
    1.1. Érzelemtudatosság
    1.2. Az érzelem-gondolat-cselekvés híd tudatossága
    1.3. Az adott érzelem teljesítmény-befolyásának felismerése
    1.4. A célok és értékek tudatossága
    2. Önértékelés: erősségeink, tartalékaink és határaink ismerete
    3. Önbizalom: egészséges önértékelés, önelfogadásból következő magabiztosság  
    II. Érzelmi önmenedzsment, lelki állóképesség (érzelmeink módosításának képessége) 
    4. Önkontroll, benne előbb gondolkodni, mint cselekedni, megnyilvánulásaink ellenőrzése...
    III.Ön-motiváció 
    Az állhatatosság, a kitartás, a pozitív energia fenntartása 
    IV. Társas tudatosság, empátia
    A csoportfolyamatok, az emberek érzéseinek, szükségleteinek megértése, az érzelmi környezet és a hatalmi viszonyok olvasásának képessége
    V. Kapcsolatépítés
    A kommunikáció, a befolyásolás, a meggyőzés - mindaz, ami nélkül vezetés, menedzsment, projekt- és team munka sincs ...
    pl.

    17. Konfliktuskezelés
    18. Kapcsolati háló gondozásának, építésének készsége
    19. Csapatmunka végzésének képessége, csapatépítési készség

    1. nap: Önismeret, érzelmi önmenedzsment, empátia / társas tudatosság

    • 08.00-09.30 Bevezetés, ismerkedés; a trénerek, a résztvevők 
      Én-tudatosság
      Mi az EQ?
      Én-tudatosság
      Az első gyakorlat: érzelmek azonosítása
      A második gyakorlat: érzelmeink tudatosítása

    • 09.40-11.10 
      Önismeret a világ egyik legismertebb személyiségtipológiája alapján
      Azonosítja saját személyiségtípusát, erősségeit és személyiségtípusának odafigyelést igénylő Achilles-sarkait 

    • 11.20-12.50 Érzelmi önmenedzsment I.
      A lelki állóképesség fejlesztése egy kognitív pszichológiai módszerrel avagy é
      rzelmeink módosítása lépésről lépésre

    • Ebéd

    • 13.50-15.20
      Érzelmi önmenedzsment II. 

    • 15.30-17.00 
      Érzelmi önmenedzsment III. 
      Állapotteremtés és két másik érzelmi önmenedzsment technika
      A harag kezelésének 6 lépése
      Stresszkezelés másfajta gondolkodással, élete lehet, hogy egyik legfontosabb videója


       

    2. nap: Társas tudatosság, kapcsolatépítés 
    (benne a közös hullámhossz megtalálása)

    • 08.00-09.30
      Társas tudatosság  
      A másik megértése, empátia, szimpátia és segítség
      Gyakorlat I. Olvassuk mások érzelmeit (a Harvard gyakorlat)
      Gyakorlat II. Mit érezhet a másik?
      Gyakorlat III. A másik nézőpontjából közelítve 
      Gyakorlat IV. Azonosulás a munkatársak érzéseivel

    • 09.40-11.10
      Kapcsolatépítés I.  
      Rapport (összhang) kialakítása idegenekkel
      Hogyan csevegjünk egyszeregy
      Testre szabott kommunikáció a más személyiségtípusokkal

    • 11.20-12.50 Kapcsolatépítés II.
      Asszertív konfliktuskezelés, az asszertivitás nyelvezete
      Én-közlések és a 
      Verbális aikido
       
    • Ebéd

    • 13.50-15.20 Kapcsolatépítés III.
      Hogyan adjunk visszajelzést érzelmileg intelligensen, amit minden vezetőnek, coachnak, szülőnek, párkapcsolatban élőnek tudnia kell, de sehol nem tanítják
      "Érzelmileg intelligens" öröm a másik sikereinek

    • 15.30-17.00 Összefoglalás
      Mit fogsz (másként, többet) csinálni, gyakorolni, megvalósítani a tréning után?

    Kérdéseire készséggel válaszolunk: info@mediacomm.hu vagy 06 209 342 760.

    Időpontok és helyszínek:

    • 2018. január 15-16. Nyugati Oktatási Központ (1055 Bp., Nyugati tér 9
    • 2018. március 5-6. Bobbio Hotel (1121 Bp., Béla király út 47.)
    • 2018. június 28-29. Bobbio Hotel (1121 Bp., Béla király út 47.)
    • 2018. október 4-5. Bobbio Hotel (1121 Bp., Béla király út 47.)
    • 2018. november 29-30. Bobbio Hotel (1121 Bp., Béla király út 47)

    Kedvezmények és részvételi díj:

    • Kedvezményes részvételi díj egyéni ügyfeleknek, kkv-éknak* 49.500 + áfa
    • Részvételi díj: 99.000 Ft + áfa
    • Céges ügyfeleinknek a második és további munkatársak díjából 50% kedvezményt biztosítunk. Csak egy kedvezmény vehető igénybe. *500 milliós éves forgalom alatt.
    • A fakultatív vizsga díja 12.900 Ft+áfa.
    A részvételi díj a tananyag, az ebédek és bekészítések költségét tartalmazza.  

    Jelentkezés: A jelentkezési lap a word dokumentum értelemszerű kitöltése után akár e-mailben, (info@mediacomm.hu) akár a (06 1) 200 5762-es faxszámra visszaküldhető. Az elfogadott jelentkezéseket visszaigazoljuk, kiküldjük az un. előlegbekérő-levelet, annak kiegyenlítésekor kerül kiállításra a számla.  

    Opcionális vizsga és tanúsítvány
    A nyílt képzések/tréningek végén azoknak, akik szívesen tesztelik tudásukat, azoknak nem kötelező jelleggel (opcionális) vizsgalehetőséget biztosítunk. A sikeres vizsgázók tanúsítványt szereznek.
    A vizsga nyílt programok esetén közvetlenül a tréning befejezését követi. Számon kérjük a képzés során elsajátított elméleti ismereteket és a tréninges helyzetgyakorlatokhoz hasonló szituációs gyakorlatban kell a tréningcélokat jelentő kompetenciák elsajátítását bizonyítani. 
    A képzés eredményességének mérése céges programok esetében (jellemzően) a következők szerint történik.
    Vagy a képzés első napja második moduljában vagy a tréninget megelőző képzési igény felmérésekor tartjuk azon viszonyítási alap (benchmark) gyakorlatot, amely az induláskori készségszintet méri.
    A képzés utolsó előtti blokkjában kerül sor a zárógyakorlatra, amely zárógyakorlatot (igény szerint vizsgagyakorlatot) videóról visszanézzük. A tréningcélként kijelölt szempontok alapján pontozzák egymást - ismét 1-10-ig skálázott normál eloszlásgörbén a résztvevők - így mérjük az induló képesti fejlődést a fejlesztési célként rögzített kompetenciák mentén.

    A résztvevők:
    A képzésbe történő bekapcsolódás feltétele legalább érettségi bizonyítvány vagy más tréningünkön szerzett tanúsítvány.   


    Jelentkezési határidő:
    a jelentkezés folyamatos, de jelentkezést a program előtti utolsó héten 12.900 Ft+áfa/fő felár mellett fogadunk el, ha a csoport létszáma lehetővé teszi.

    Mit kell hozni a tréningre? Semmit. Minden ügyfelünk tananyagot kap, a minőségi képzéshez szükséges tárgyi feltételeket (projektor, számítógép) céges képzés esetén is készséggel biztosítjuk.

    Az oktatás mikor kezdődik és mikor ér véget?
    Az egyes napokon az oktatás 8.15-kor kezdődik, és 17.15-kor ér véget, ezt követi opcionális egyéni konzultáció, kérdezz-felelek 18.15-ig. Kérjük, hogy az első napon 8.00-ra szíveskedjen érkezni.

    Ebéd, étkezés
    A
     program során ebédet, a szünetekben frissítőket, kávét biztosítunk.

    Céges képzés
    Nyílt képzéseink maximális létszáma 12 fő. Vállalati programjainkat akár angolul, akár magyarul, az ügyfél 8-12 munkatársa, kivételes esetekben 15 fő is igénybe veheti. A céges program lehet az ügyfél telephelyén is, projektort, flipchartot, írásvetítőt, laptopot biztosítunk.

    Kérdéseit készséggel válaszoljuk meg: info@mediacomm.hu vagy 06 209 342 760, vagy jelentkezzen most! 


     
    [ e-mail: info@mediacomm.hu ] [ Elérhetőség ] [ Adatvédelem ] [ Minden jog fenntartva. MediaComm © 2004 ]