2018. november 21. Szerda, Olivér

[FAQ] [Vélemények] [Vendégkönyv] [Hírlevél] [Sitemap]

[Magyar][English]

Vezetés Mini MBA®
Mini MBA® (Menedzsment)
Vezetés (leadership) tréning
Beszerzési tréning
Coaching-tréning
Döntéshozatali tréning
Értékesítési-tréning
Érzelmi Intelligencia tréning
Gyakorlati vezetés-tréning
HR-teljesítményértékelés tréning
HR-toborzás
Időgazdálkodás-tréning
Kommunikációs-tréning
Konfliktuskezelési-tréning
Motiváció tréning
Önismereti tréning
Prezentációs technika tréning
Projektmenedzsment-tréning
Stratégia-tervezési tréning
Stresszmenedzsment tréning
Tárgyalástechnika-tréning
Trénerképző tréning (OTJ, Train-the-trainer)
Változásmenedzsment-tréning
Céges tréningek, képzések
Jelentkezés
Általános szerződési feltételek
Ügyfélszolgálat, panasztétel
Kapcsolat




 


Összesen
1353655
találatot kaptunk az
oldal indítása óta.

  • Tudta-e, hogy a Diploma in Financial Management programhoz tutori támogatás már Budapesten is elérhető?


  • [ »» ]


    - ACCA

     
    :: Céges tréningek, képzések

    CÉGES TRÉNINGEK

    A MediaComm MC Executive Development a készség- és vezetőfejlesztésben a 'one-stop-shopping' lehetőségét kínálja, nemzetközi ügyfeleinket angol nyelvű programokkal szolgáljuk ki, transzparens tendereztetést vállaló leendő partnereink felé részletes forgatókönyvet is tartalmazó, ingyenes ajánlatot küldünk. 

    HOGYAN DOLGOZUNK? Az együttműködés kialakításának jellemző menete a következő. 

    1.
    Ajánlatkérés* (lásd lent)

    2.
    A feladatot pontosító rövid telefonos interjú (létszám, fejlesztendő kompetenciák, helyszín, időtartam, stb.)

    3.
    Ajánlat (írásos ajánlatunk lehet már a végső ajánlat is, de lehet, hogy egy iterációban az első lépés)** (lásd lent)

    4.

    Ha az ügyfél short listet készít, a leendő partnernél prezentáció és a képzési igények pontosítása (gyakran az ajánlatkérő briefhez képest további hasznos információ hangzik el.)

    5.

    Döntés. Az ügyfél dönt a tréning cégről. Amennyiben minket tisztelnek meg bizalmukkal, következik a szerződéskötés, amelyhez készséggel biztosítunk szerződéstervezetet. Amennyiben más képző kerül felkérésre, kérjük, hogy a tender értékelése/pontozása és a nyertes ajánlattevő neve kerüljön felénk az ajánlat átküldésétől számított 15 napon belül átküldésre. 

    6.

    "Igényfelmérés 2.0." (opcionális elem a folyamatban).
    Az ügyfél menedzsmentje vagy a vezető vagy HR részéről már megfogalmazódott a fejlesztési igény. Célszerű a fejlesztési igényt a résztvevők oldaláról is megismerni. Ha lehetséges, a leendő résztvevőkkel is konzultálunk. Ideális esetben a tréning előtti készségszintet játékos helyzetgyakorlat során felmérjük. Ennek egyik speciális lehetősége, hogy "álruhás Mátyás királyként" "próbavásárlást" végzünk.

    7.

    Ügyfelünknek visszajelzést adunk arról, hogy mi hogyan látjuk a fejlesztési feladatot, és a közös diagnózis alapján alakítjuk ki a tréning tematikáját. Ha indokolt, finomhangolt új képzési tervet készítünk és ajánlatunkat is "finomhangoljuk".

    8.

    Képzés, tréning, facilitálás, ill. coaching (Teljesítés)
    A teljesítés folyamatába számos ellenőrzési pontot építünk a szükséges módosítások, kiegészítések minél előbb történő megvalósíthatósága érdekében. Bizonyos készségfejlesztések során a tréning második modulja/blokkja viszonyítási alap (benchmark) gyakorlat és segíti mérni, hogy a tréningen milyen készségszintről indulunk.

    9.
    Bizonyos készségfejlesztések során az utolsó előtti tréningmodul gyakran vizsga (pl. videóra vett gyakorlás, amely gyakorlásban a résztvevők saját magukat értékelik)
    A nyolcadik pontban leírt induló készségszinthez képesti javulást mérjük, így mind ügyfelünk, mind a résztvevők fel tudják mérni saját fejlődésüket. A személyes adatok csak az érintettek kezébe kerülnek, azonban összesítésük ügyfelünk, a HR-menedzsment és szakmai vezetés számára teszi mérhetővé a fejlődést.

    10.
    A képzési program értékelése a résztvevők részéről

    11.
    Opcionális szupervízió (igény esetén): a tréning utáni szupervízió lehetővé teszi a tanultak gyakorlatba történő átültetését, az "új" rutin megteremtését, az új "modus operandi", az új működés beégetését, a változtatás "refreezingjét"

    12.
    U
    tánkövetés (follow-up, opcionális elem)
    A tréning vagy coaching megtartásával a fejlesztés nem ér véget, közreműködünk a tanulási célok, hatások elérésének mérésében és javaslatot teszünk a további támogatásra.

    *, **: A testre szabott képzés tervezését és a terv alapján az ajánlatot örömmel és a saját kockázatunkra, ingyenesen készítjük, felénk, mint ajánlattévő felé transzparens tender esetén. 
    'Transzparens' felénk a tender ha részünkre a tender értékelése és annak pontozása az ajánlat el/átküldésétől számított 15 napon átküldésre kerül. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 15 napon belül nem kapunk az időpont megjelölésével értesítést a tender értékelését/pontozását nem kapjuk meg, úgy ajánlatunk komoly invesztícióval járó elkészítéséért díjat számolunk fel, amely díj, az adott képzésre/fejlesztésre/coachingra/tréningre adott ajánlati árunk 50%-a. Kérjük, hogy ajánlatkérésükkel ennek szíves elfogadása esetén tiszteljenek meg.

     

    A PROGRAMOK FORMÁI

    A fejlesztés módja többféle lehet:

    1. Coaching: készségfejlesztést célzó, ill. szaktudás átadását lehetővé tevő dialógus.
    2. Tréning: kisebb csoportok, vezetői teamek fejlesztését célozza. Míg az oktatótréning tudást ad át, a készség-fejlesztő tréningek a gyakorlati tanulás egy hurkos módszerével és a learning-by-doing elve alapján lehetővé teszik a kísérletezést, begyakorlást, cselekvéssel történő elsajátítást. 
    3. Facilitálás: a facilitátor a probléma megoldását katalizálja, segíti.
    4. Tanácsadás: Szakértelmükkel állunk ügyfelünk rendelkezésére

     
    [ e-mail: info@mediacomm.hu ] [ Elérhetőség ] [ Adatvédelem ] [ Minden jog fenntartva. MediaComm © 2004 ]