2020. október 31. Szombat, Farkas

[FAQ] [Vélemények] [Vendégkönyv] [Hírlevél] [Sitemap]

[Magyar][English]

HR Mini MBA Ÿ
Vezetés Mini MBA®
Mini MBA® (Menedzsment)
Vezetés (leadership) tréning
Beszerzési tréning
Coaching-tréning
Döntéshozatali tréning
Értékesítési-tréning
Érzelmi Intelligencia tréning
Csapatépítés / Esprit de Corps
Gyakorlati vezetés-tréning
HR-kiválasztás tréning
HR-teljesítményértékelés tréning
HR-toborzás
Időgazdálkodás-tréning
Kommunikációs-tréning
Konfliktuskezelési-tréning
Motiváció tréning
Önismereti tréning
Prezentációs technika tréning
Projektmenedzsment-tréning
Stratégia-tervezési tréning
Stresszmenedzsment tréning
Tárgyalástechnika-tréning
Tréning On-the-Job trénereknek
Változásmenedzsment-tréning
Céges tréningek, képzések
Jelentkezés
Általános szerződési feltételek
Ügyfélszolgálat, panasztétel
Kapcsolat




 


Összesen
2213145
találatot kaptunk az
oldal indítása óta.

  • Tudta-e, hogy a Diploma in Financial Management programhoz tutori támogatás már Budapesten is elérhető?


  • [ »» ]


    - ACCA

     
    :: Stresszmenedzsment tréning

    STRESSZMENEDZSMENT-TRÉNING
    Nyílt és céges tréningként is! 

    A tréninget kínáljuk a koronavírus-járvány idején skype-pal és zoom-mal is! 
    A skype-on és zoom-mal tartott tréningekről a részleteket egy másik honlapunkon, a www.stresszmenedzsment-trening.hu oldalon találja. Ha céges, vagy "nyílt", skype-pal, ill. zoom-mal tartott tréning érdekli, kérjük kattintson ide:
    www.stresszmenedzsment-trening.hu ! 

     

    Már az olvasás előtt szeretnénk csökkenteni a stresszt. Ez NEM mélyprimitív, don't worry be happy tréning. Nem azt fogjuk mondani, hogy "hakuna matata". Ez nem a jól hangzó jelszavak gyűjteménye. 

    Nem olyanokat fogsz hallani, hogy "el kell engedni!". (Pontosabban lesz ilyen, de megtanítjuk, hogy hogyan...)


    Szóval milyen is a tréning?

    Van pozitív stressz, de stresszmenedzsment tréningünk annak a stressznek a kezeléséről szól, amelyik káros. Amelyik hatását évek alatt teszi meg és könyörtelen. Az elhúzódó (ún.) distressz miatt csökken a teljesítmény. A stressz elszívja az életkedvét. Az ún. általános adaptációs szindróma első fázisában riadót fúj a szervezet: menekülj vagy harcolj. "Flight or fight". Aztán jön az ellenállás. Végül a kimerülés. Hogy kinél, mikor - egyénfüggő. De előbb-utóbb mindenkinél. Sportoljon! Létfontosságú, de önmagában kevés. Táplálkozzon egészségesen! Önmagában ez is kevés. Ha "csak" egészségesen él, még mindig jön a migrén, valakinél az alvás- és potenciazavar, másnál a depresszió. Van, akinél felborul a koleszterin-szintézis, (innen indul a 2-es típusú cukorbetegség), valakinél megjelenik a vérnyomás-emelkedés, vagy fura mellkasi érzései lesznek. Sok ember elkezd hízni. Banálisnak látszó szénanáthával csönget az allergia. Magyarország egyik legnevesebb üzletemberét autoimmun betegség sújtja, megint másnál jön a gyomor-fekély. Végül ne adj Isten rákos lesz vagy ötven körül infarktus. 

     

    Hogyan fog Önnek a stresszmenedzsment tréning segíteni?

    • Megismeri, hogy MI a stressz és mik a stressz élettani hatásai
    • Diagnosztizálja az Ön érő stressz FORRÁSAIT, ezek a stresszorok
    • Rájön arra, jobb reaktivitás helyett preaktívnak lenni, sőt, formálva a jövőt, proaktívvá válni. 
    • Ha ennyi történne, MÁR ez óriási, hiszen elkerül rengeteg stresszforrást! 

    De ennél többet ígérünk!

    • Megtanulja, hogy a kezelhető szituációkat (halogatás, elkerülés...helyett) MEGOLDJA
    • GYAKORLÁSSAL a megoldáshoz szükséges készségeket fejleszt
    • Helyzetgyakorlatokba helyezzük, kap feladatokat:
      • Mondjuk egy delegálási feladatot. Egy másik résztvevő is kap (Ön által nem ismert) instrukciókat, Önök egymás felé fordulnak - és lássuk a medvét - indul a "játék"
      • Vagy - mondjuk - intoleráns a szomszéd és elfoglalja a közös tárolót
      • Vagy az egyik munkatárs mindig az Ön helyére parkol 
      • Vagy úszik a projekt ...
    • Ilyenkor képesnek kell lennie az érdekeit asszertíven érvényesíteni
    • A gyakorlás előtt természetesen módszertant, és a konkrét helyzetre adaptálandó, lépésről lépésre vezető segédletet, sablont tanul
    • És gyakorolja a metakommunikációt, a rejtett jelentések észrevételét
    • Hogyan kell elérni, hogy a szomszéd ne szombat éjfélkor centrifugázzon
    Gyakorolni fog:
    • Fizetésemelést fog kérni, sőt, azt is gyakorolja, hogy hogyan ne adja meg, ha Öntől kérik! 
    • Asszertív beszámoltatást
    • 'Nehéz' kollégákat kezelni
    • A főnököt menedzselni


    Vagyis képes lesz a stresszorok jelentős részét menedzselni, kiiktatni. De rengeteget nem. A globális felmelegedést, a kultúrák összecsapását, a terrorizmust, a kábítószer, a túlnépesedés, a Magyarország demográfiai jövője, bűnözés, környezetszennyezés, oktatás lepusztulása, (soroljuk?) kérdéseket nem fogja tudni menedzselni. A kedd reggeli csúcsforgalomra sincs hatása. Érheti Önt vagy szeretteit baleset, ne adj Isten tragédia. A helyzetek drámai százalékát nem tudja "megoldani". Lehet Ön a világ legjobb kommunikátora, szerezhet pszichológiából PhD-t... attól még brutális stresszterheléssel kénytelen együtt élni. A valóság kemény. A szép lelkű ember, ha igaztalanul támadják, nem könnyen veszi ki este a hátából a késeket.

     
    És igen, Cascotól függetlenül félteni kell a kocsit. Lehet a honlapon negédes PR-szöveg a CSR-ről, amikor az 1.000 milliárdos cég 84.000 Ft-tal támogat egy nemes ügyet, ha az Ön béréről van szó, akkor "költséghatékonyság" van.
    • Lehet, hogy tényleg megcsalták. Vagy valóban nem a jó emberhez ment férjhez. 
    • Barátkozzon meg a gondolattal: valóban átverték. A "barát" nem is tervezi visszaadni a kölcsönt. 
    • Semmi jele, hogy a főnök észre venné jó munkáját.

    Isten hozott a nagybetűs élet mély valóságában.

    Na jó, de mi a megoldás?

    • Túl van az első napon, megismerte, hogy mi, miért játszódik le Önben
    • Az is világos: döntő jelentőségű, hogy csökkentse a stresszt
    • De a fentiek szerint sok a gyarló ember, számtalan a stresszor, ergo rengeteg "támadás" átjut a pajzson
    • Wellness? Lazul az izomtónus, valóban csökken, de nem szűnik meg a stressz, ha a szaunában is azon tépelődik, hogy valamelyik munkatársa, hogy lehet "ennyire szemét"
    • Vagy azon, hogy azok az emberek, akiknek Ön ad kenyeret, ennyire trehányak és hálátlanok
    • Mehet vakációra egy másik kontinensre, de a saját feje elől nem menekülhet el, mert viszi a gondolatait és viszi az érzéseit
    • Választhatja az alkoholt, a füves cigit, a bőséges vacsorát - de az a kis endorfin felszívódik, és kellene újra, meg újra.
      Csak az addikció alakul ki, ami szintén "stresszeli".  

    Mi a megoldás?

    Aki ezt olvassa, annak nem meglepetés, hogy 

    • A megoldás Önben van.
    • Mi pedig megmutatjuk, hogyan találja meg
    • Ön be fog tudni avatkozni a gondolataiba

    Stresszmenedzsment-tréning 1. napi tematika:

    08.15-09.45 Bevezetés, elvárások, mit kell tudni a stresszről

    • Mi a stressz?
    • A stressz fajtái
    • A stressz hatásmechanizmusa
    • A stressz tünetei
    10.00-11.30 Ön és stressz
    • Személyes stresszorok, az Ön stressz-helyzetei
      (mi történt, mit élt meg, ki(k) volt(ak) a helyzetben)
    • Elégedettségi kérdőív
    • Teszt a munkahelyi stresszről
    • Teszt a stresszes állapot felmérésére
    • Az Ön stresszkitettsége, "fogékonysága", a stresszel szembeni immunitása
    • Mit tesz a stressz megelőzése, ill. a stresszel való megküzdés érdekében
    • Hajlam az ún. 'A' típusosságra teszt
    • Az ún. 'A' típus jellemzői

    11.45-13.15 Stresszmenedzsment-stratégiák, megküzdés 

    • Stresszkezelési megoldások; LEHETŐSÉGEK I. 

    14.00-15.30 Stresszmenedzsment-stratégiák, megküzdés II.

    • Stresszkezelési megoldások; LEHETŐSÉGEK II. 

    15.45-17.15 Konfliktuskezelés

    Bentlakásos program esetén opcionális esti modul:

    • Irányított stresszoldás 
    • Relaxáció 


    Stresszmenedzsment-tréning 2. napi tematika:

    08.15-09.45 Asszertivitás

    10.00-11.30 Stresszmenedzsment technikák (légzés, imagináció...)

    11.45-13.15 Élete egyik legfontosabb gyakorlata: g
    ondolata menedzselése

    14.00-15.30 Gondolatai menedzselése

    15.45-17.15 Összefoglalás, Q & A, Akcióterv. 

    Kérdéseire készséggel válaszolunk: info@mediacomm.hu vagy 06 209 342 760.

    Stresszmenedzsment tréning időpontok és helyszínek:


    • 2020. június 2-3. Ráckeve, Kék Duna Hotel
    • 2020. július 6-7. Tiszafüred, Boro Apartman Hotel
    • 2020. október 5-6. Bobbio Hotel (1121 Bp., Béla király útja 47.)
    • 2020. november 2-3. Bobbio Hotel (1121 Bp., Béla király útja 47.)
    • 2021. január 14-15. Bobbio Hotel (1121 Bp. Béla király útja 47.)

    Kedvezmények és részvételi díj: 

    • 2-napos, nyílt, stresszmenedzsment tréning részvételi díj: 199.000 Ft + áfa / fő
    • Céges ügyfeleinknek az ugyanazon nyílt, "normál" (off-line) tréningre regisztrált második, és további munkatársak díjából 50% kedvezményt biztosítunk. 
    • Csak egy kedvezmény vehető igénybe. 
    • Céges tréningeink napidíja: 699.000 Ft+áfa
    A részvételi díj a tananyag, az ebédek és bekészítések költségét tartalmazza.  

    Jelentkezés: A jelentkezési lapot a word dokumentum értelemszerű kitöltése után e-mailben, (info@mediacomm.hu) kérjük visszaküldeni.

    Az elfogadott jelentkezéseket visszaigazoljuk, kiküldjük az ún. előlegbekérő-levelet, annak kiegyenlítésekor kerül kiállításra a(z előleg) számla, majd a teljesítéskor a "nullás" (vég)számla.  

    Opcionális vizsga és tanúsítvány a stresszmenedzsment tréningen
    A nyílt képzések/tréningek végén azoknak, akik szívesen tesztelik tudásukat, azoknak nem kötelező jelleggel (opcionális) vizsgalehetőséget biztosítunk. A sikeres vizsgázók tanúsítványt szereznek.
    A vizsga nyílt programok esetén közvetlenül a tréning befejezését követi. Számon kérjük a képzés során elsajátított elméleti ismereteket és a tréninges helyzetgyakorlatokhoz hasonló szituációs gyakorlatban kell a tréningcélokat jelentő kompetenciák elsajátítását bizonyítani. 
    A képzés eredményességének mérése céges programok esetében (jellemzően) a következők szerint történik.
    Vagy a képzés első napja második moduljában vagy a tréninget megelőző képzési igény felmérésekor tartjuk azon viszonyítási alap (benchmark) gyakorlatot, amely az induláskori készségszintet méri.
    A képzés utolsó előtti blokkjában kerül sor a zárógyakorlatra, amely zárógyakorlatot (igény szerint vizsgagyakorlatot) videóról visszanézzük. A tréningcélként kijelölt szempontok alapján pontozzák egymást - ismét 1-10-ig skálázott normál eloszlásgörbén a résztvevők - így mérjük az induló képesti fejlődést a fejlesztési célként rögzített kompetenciák mentén.

    A résztvevők:
    A képzésbe történő bekapcsolódás feltétele legalább szakiskolai végzettség, egyéb megkötés nincs.  


    Jelentkezési határidő:
    a jelentkezés folyamatos, de jelentkezést a program előtti utolsó héten 12.000 Ft+áfa/fő felár mellett fogadunk el, ha a csoport létszáma lehetővé teszi.

    Mit kell hozni a tréningre? Semmit. Minden ügyfelünk tananyagot, ún. workbookot (kézikönyvet) kap, a minőségi képzéshez szükséges tárgyi feltételeket (projektor, számítógép) céges képzés esetén is készséggel biztosítjuk.

    A stresszmenedzsment oktatás mikor kezdődik és mikor ér véget?

    Az egyes napokon az oktatás 8.15-kor kezdődik, és 17.15-kor ér véget, ezt követheti opcionális egyéni konzultáció, kérdezz-felelek 18.15-ig (ez már igény szerint). Kérjük, hogy az első napon 8.00-ra szíveskedjen érkezni.

    Ebéd, étkezés
    A program során ebédet, a szünetekben frissítőket, kávét biztosítunk.

    Céges stresszmenedzsment képzés

    Képzéseink létszáma 4-5-6 fő. A céges program lehet az ügyfél telephelyén is, projektort, flipchartot, írásvetítőt, laptopot biztosítunk.


     
    [ e-mail: info@mediacomm.hu ] [ Elérhetőség ] [ Adatvédelem ] [ Minden jog fenntartva. MediaComm © 2004 ]