2018. november 21. Szerda, Olivér

[FAQ] [Vélemények] [Vendégkönyv] [Hírlevél] [Sitemap]

[Magyar][English]

Vezetés Mini MBA®
Mini MBA® (Menedzsment)
Vezetés (leadership) tréning
Beszerzési tréning
Coaching-tréning
Döntéshozatali tréning
Értékesítési-tréning
Érzelmi Intelligencia tréning
Gyakorlati vezetés-tréning
HR-teljesítményértékelés tréning
HR-toborzás
Időgazdálkodás-tréning
Kommunikációs-tréning
Konfliktuskezelési-tréning
Motiváció tréning
Önismereti tréning
Prezentációs technika tréning
Projektmenedzsment-tréning
Stratégia-tervezési tréning
Stresszmenedzsment tréning
Tárgyalástechnika-tréning
Trénerképző tréning (OTJ, Train-the-trainer)
Változásmenedzsment-tréning
Céges tréningek, képzések
Jelentkezés
Általános szerződési feltételek
Ügyfélszolgálat, panasztétel
Kapcsolat




 


Összesen
1353691
találatot kaptunk az
oldal indítása óta.

  • Tudta-e, hogy a Diploma in Financial Management programhoz tutori támogatás már Budapesten is elérhető?


  • [ »» ]


    - ACCA

     
    :: Marketingkommunikáció tréning

    MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ és REKLÁM TRÉNING
    (kizárólag vállalati ügyfeleknek céges tréningként)

    A marketing kommunikáció és reklám tréning alapján képes lesz kidolgozni saját cége, üzleti egysége vagy az Önre bízott márka(portfolió) marketingkommunikációs stratégiáját. Képes lesz a promóciós eszközök tárházából választva a célcsoportja, büdzséje, szerint hatékony integrált marketingkommunikációs készíteni. Marketingkommunikációs és reklámképzésünket a lenti nyílt programok mellett vállalati ügyfeleinknek, céges csoportoknak is ajánljuk.

    Marketingkommunikációs és reklám tréning tematika:

    1. Az Integrált Marketingkommunikáció és a promóciós mix.
    2. Az Integrált Marketingkommunikációs kontextusa.
    3. Marketing analízis és marketing stratégia. 
    4. Szegmentáció, célpiac-választás és pozícionálás. 
    5. A marketing mix, és a márka.
    6. Helyzetelemzés, a kommunikációs piac
    7. Vásárlói magatartás
    8. A kommunikációs folyamat, forrás, üzenet és csatorna
    9. Célkijelölés és költségvetés meghatározás
    10. Kreatív reklám tervezés
    11. A reklám kivitelezése és a kreatív munka értékelése
    12. Médiatervezés
    13. Direct Marketing, Sales Promotion, interaktív média és az Internet
    14. PR és publicitás
    15. Monitoring, értékelés és ellenőrzés
    • A céges tréning időtartama: 2 nap vagy az ügyfelünk által megfogalmazott fejlesztési igény függvényében közösen meghatározott időtartam.
    • Időpont és helyszín: Ügyfelünkkel történő egyeztetés alapján vagy oktatási termünkben:
      1021 Bp., Hűvösvölgyi út 54. II. ép. 1. emelet
    • Napi díjunk 499.000 Ft + áfa, céges tréningek kis- és középvállalkozásoknak 299.000 Ft + áfa
    • A képzés díja a szakképzési alap terhére történő elszámolható



     
    [ e-mail: info@mediacomm.hu ] [ Elérhetőség ] [ Adatvédelem ] [ Minden jog fenntartva. MediaComm © 2004 ]